Har haft en

helkul kväll på Amarillo med mina fina klasskompisar. Ätit gott och skrattat mycket. Det är inte utan en gnutta vemod som man ska skiljas åt. Tur att vi ser till varandra nu som då i skolan ännu i vår.
.
I morgon är det fredag. Fullspäckad dag. Börjar morgonen med lite föreläsningar i farmakologi och sedan ska Emma, Frida och jag försöka "smätta ihop" ett av dom tusen och åter tusen arbeten vi gjort. Sen gäller det att snabbt åka hem och packa, för vi ska norrut på något spännande! ;) Få se vad det blir av det hela.
.
Nu måste jag dyka i säng o krypa tätt intill gubben, han är varm som ett element fast det är iskallt både ute och i vårt sovrum. Jag kan inte förstå hur det kan vara så kallt där när det är varmt i resten av huset. Men vem vet, kanske är det gubben som mixtrat med värmen för att jag ska komma lite närmare... ;)
.
Godnatt på er alla!

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort