Måndag igen

Har tillbringat helgen norröver och laddat batterierna för slutspurten på praktiken. Den här veckan är jag bara ledig på lördag, sedan tre kvällar innan det är över. Har varit inne och kikat lite på vårt schema för de kommande veckorna i skolan och som det ser ut kommer vi verkligen att ha fullt upp, en massa nya kurser som startar om två veckor. Ser fram emot att börja skolan igen även om jag har en känsla av att det kommer att bli rätt så stressigt, eftersom de flesta kurserna här till inriktningen, tänk att jag redan kommit så långt! "Bara" det roliga kvar. ;)
.
Har just kommit hem och svept ihop en köttfärspaj av det lilla som fanns i vårt kylskåp, hoppas att det blev någorlunda gott, ska avnjutas om en kvart eller så. I dag tror jag att jag ska ha en vilodag, min kropp samarbetar inte riktigt med mig nu trots att jag försöker vara konsekvent med mitt ätande. I dag tänker jag dock fuska lite eftersom pajdegen nog innehåller vetemjöl. Hur som helst så misstänker jag att min kropp fick jobba lite väl hårt förra veckan, så nu är den värd en vilodag innan det blir stepbody igen i morgon. Med tanke på vilken "nära döden upplevelse" jag hade på förra tisdagens pass, så gör det nog inget fast jag vilar idag heller. ;)
.
Hoppas att ni har haft en riktigt skön och avkopplande helg!

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort