Hej vänner!

Är hemma igen efter några intensiva dagar men roliga dagar i Sverige. Har varvat föda för själen med föda för kroppen och toppat det med nya bekantskaper och volleyboll. En riktigt bra mix skulle jag säga. :)
.
Jag måste än en gång ursäkta mig för den usla uppdateringen, men för det mesta händer det inte så mycket i mitt liv, om man nu bortser från Sverigeresan. När man jobbar 100% inom vården så känns det som att man mera eller mindre bor på sin arbetsplats och här hemma är det rätt så enformigt med, bara renoverande och däremellan lite sovande. Inte det mest intressanta att blogga om alltså.
.
Om nån vecka eller så, beroende på hur aktiv min käre make är under sin ledighet, så kanske det blir dags att flytta upp. Sovrummet börjar nog bli klart, men med tanke på hur mycket allt dammar så stannar vi nog här nere tills vidare. Nu ska jag hoppa i duschen och sedan förhoppningsvis hinna en kort sväng till Kållby innan dagen är till ända. Ha det gott!

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort