29.03.2011

Godmorgon!
Efter en alldeles för kort natt så sitter jag nu och avnjuter min frukost. I dag väntar då en presentation av mitt arbete och jag är nu inte så där överdrivet välförberedd. Jag läste igenom mitt arbete en gång i går och ska försöka hinna traggla igenom det ännu ett varv nu på morgonen, sen får det bli som det blir.
.
I dag hoppas jag innerligt att jag har ett mail som väntar mig när jag kommer hem, annars vet jag inte vad jag tar mig till. Just nu går hela mitt liv åt till väntande och jag med mitt tålamod är ingen bra kombination med att tvingas vänta på en massa saker.
.
I kväll väntar ett Stepbodypass, hoppas det inte går lika tungt som förra gången. Fast å andra sidan hinner jag nog inte på någon promenad före i dag, så jag har kanske lite mera krafter att ta av. Få se hur många gånger till jag hinner på dessa gympass. Snart är det ju fredagen den 1:a april och DÅ mina vänner är det färdigt aprilskämtat. Då river vi igång på allvar med projektet med stort P. :) Jag lovar att jag åtminstone ska försöka vara duktig att ta kort och dokumentera hur vår renovering framskrider. Det är ju så roligt att kunna se tillbaka sedan och kunna konstatera att man nog fått nåt vettigt till stånd i alla fall.
.
En skön tisdag till er alla!

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort