Alla papper undertecknade

och nästa fredag är huset fritt för oss att ta över. :) Efter avslutad pappersexercis vid både mäklaren och banken så packade jag mina simgrejer och så tog jag och Sara oss till simhallen med Kevin och Pontus. Där rutchade och plaskade vi på en god stund och efter det har jag hängt en stund vid Sara och Jimmys innan gubben hämtade upp mig.

Att vara utan mat mellan tolv på dan och tio på kvällen är ingen hit, så vi svängde via Korv-Görans för att fira vårt husköp. Slog på stort med sallad och räkor. ;)

Nu har jag tänkt att jag ska hinna se slutet av Let´s Dance finalen och invänta mor och far som borde komma hem från sin Sverigetripp om ett par timmar. I morgon bitti väntar ett Zumbapass!


Kommentarer
Linndaa

Grattulerar te huset! :) Såde annos så blir int e na zumba fö me imåro, den omtalade Herr Mag A Far steig över tröskeln imårn! Hittills eri bara Theo som a drabbast, men va ska int he hind ta oss ade ännu å... :-/ Hoppas åtminstone ni får va frisk nu tå ni får byri på me husi..! :)

2011-03-25 @ 22:48:17
Marika

Tack! Å äsch om ni a fått na magabåbbor! Hoppas ni aader klarar er unda. Vi får så lov att zumb för te å!

2011-03-26 @ 08:28:59

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort