I väntans tider

Haha! Jag gillar det faktum att rubriken lätt kan misstolkas, det är lite roligt att driva med alla som är ute efter någon sensationsnyhet här. ;) Och visst är vi i väntans tider här i huset, dock inte på det viset som man kanske först tänker. Vi väntar ju på att få se lite tecken på om Kiras parning har lyckats förstås, men så väntar vi också på ett annat besked som kan bli både positivt eller negativt. För varje dag som går och för varje steg i våra "förhandlingar" så stiger spänningen ytterligare ett steg och jag måste medge att det vore skönt att ha ett definitivt beslut i saken rätt så snart för jag börjar få så väldigt svårt att koncentrera mig på mina skolarbeten och jag har två jättetenter nästa vecka som jag verkligen borde fokusera på. (Oj, vilken lång mening det där blev...)
.
Sen väntar jag ju på nästa vecka också och på vilket besked det blir från BB om mitt sommarjobb. Mycket väntande alltså, vilket ju inte är min starka sida, men ibland har man inget annat val. Jag försöker tänka att det blir som det blir och som det är meningen att det ska bli, men det är bara ibland jag tror på det själv också. :)
.
Nu ska jag till skolan och försöka få ihop ett vettigt arbete med Carolin. Om jag inte är riktigt ute och cyklar så borde det vara det sista arbetet som skall fixas, sen är det "bara" tenterna och seminarierna och examensarbetet kvar tills om nån vecka då nya kurser river igång med nya arbeten. ÅÅÅUU JEEEAAAHH!:)
.
Ha en härlig dag alla, och fortsätt hålla tummarna för oss!

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort