Jeijj!

Jag är så glad i dag. Livet flyter och jag känner mig mera uppåt än på mycket mycket länge. Hade en intressant dag då vi fördjupade oss i öppningsskedet under förlossningen. Fick sluta lite tidigare eftersom vår lärare skulle på nåt evenemang. En sväng via Prisma och sen hemåt.
.
Kira hade kissat på golvet. Länge sedan sist och man blev ju lite besviken på henne, men samtidigt tänker jag att det kanske är lika för dräktiga tikar som för gravida kvinnor att ibland trycker det lite extra på blåsan. Så då kunde jag ju inte vara arg, hon visste nog ändå att hon gjort fel. Hennes skyldiga min sa allt. Sötisen...
.
Mailade min blivande arbetsgivare och fick jobba de två extra veckorna som jag erbjöd mig. Fick dessutom löfte att anmäla mig till lägret i sommar, ledigheten skulle nog fixa sig menade hon! Så nu snackar vi flyt! :)
.
Ska trycka i mig en matsked turkisk yoghurt för att stilla den "lilla hungern", sedan blir det ett Bodypass. I kväll blir det tonfisksallad och studiecirkel och sen har jag tänkt att jag ska hinna jobba åtminstone en liten stund med EA.
.
Avslutar med en bild på Moahs vantar som jag stickade klart i går. Det är så roligt att sticka saker till de små, för det tar så fort att få dem klara. :)
.

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort