Ny vecka - nya tag

Efter att inte ha hunnit motionera överhuvudtaget sedan i tisdags och haft en helg då man ätit sig mera eller mindre fördärvad så kunde det ju inte leda till något annat än ett katastrofalt nederlag på vågen. Nu måste jag verkligen skärpa mig innan det går helt åt skogen igen. Nya tag fr.o.m. i dag alltså. Bort med allt småfuskande. Helt onödigt!
.
Jag unnade mig en skön sovmorgon och nu har jag brunchat och suttit och hängt på nätet en stund. Försöker förstås dra ut på det oundvikliga. Jag bara måste ta fram alla mina forskningsartiklar och försöka få ihop det till nåt vettigt nu. Det går inte att dra ut på det längre, det slutar illa i så fall.
.
Har planerat in en långpromenad med Kira. Solen orkar inte riktigt kika fram ännu, men jag räknar med att om nån timme eller så är det nog fullt solsken och då snörar jag på mig mina Asics och drar iväg på länk. En riktigt skön start på veckan önskar jag er!

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort