Ser man på!

Klockan är bara tio och jag har fixat på EA och dessutom kommit mig för att ordna upp och mappa alla papper från de kurser som hittills är avklarade i år. Köpte ett par mappar och mellanblad när jag var och handlade tidigare i dag och nu är alla papper på rätt ställe och enkla att hitta när behov så gör sig gällande. Ordning och reda, pengar på fredag (I wish...)
.
Borde ta och packa klart nu när jag en gång har upp farten. Vill ju susa i väg så fort som möjligt i morgon. Undrar hur jag ska få tag i nån sömn i natt? I går kväll hade min hjärna hakat upp sig på att fönsterkarmarna i huset skulle målas och för en vanlig hjärna så är det bara att konstatera att - "ja, de ska målas vita", så är det färdigt funderat på den saken. Men inte min hjärna. Den maler och maler på om samma sak. Innan jag somnade i går kväll hade jag nog minst tio gånger i mina tankar gått i genom alla fönster i hela huset, sett för min inre syn hur jag skyddar glasrutan med målartejp, slipar ytan och målar karmarna vita. Om och om igen. TROTS att jag försökte intala mig själv om att -"HALLÅ? VAD ÄR DET DÄR ATT FUNDERA PÅ??" Så fort jag slöt ögonen och skulle somna så stod jag där igen framför fönstret med tejp, sandpapper och målarpensel. Om det då hade varit någon stor och viktig sak att fundera på, som köket t.ex. men nejdå. Min hjärna hakade upp sig på fönsterkarmarna. Någon som har en diagnos på lager? :P

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort