Spännande!

Nu har jag varit på min sommarjobbsintervju till BB. Nästa vecka borde jag få veta om jag fått jobbet eller inte. Vi var tre från klassen som varit på intervju idag och hon har jobb åt två av oss, eventuellt alla tre, hon skulle ännu räkna genom en gång till ifall hon behöver ännu en vikarie. Om jag får jobbet så skulle jag alltså få jobba på BB sidan, ta hand om mammorna när de kommer från förlossningen, visa och handleda dem med amning och babyvård och såna saker. Jag vill, jag vill, jag vill!!!! Må så vara att det skulle innebära en sommar med mycket tid längs vägen och lite särboende mellan varven, men vilken möjlighet. Nu får ni verkligen hålla tummarna. :)
.
Samtidigt så känns det tryggt att veta att det går som det är menat. Får jag inte det här jobbet så har jag ju redan ett sommarjobb att gå till, så allt kommer nog att ordna sig till det bästa. Tänk vad Han tar hand om oss!

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort