Amningshandledning

Har haft amningshandledning hela långa dagen och den avslutades med ett grupparbete och framförande av ett väldigt dramatiskt drama. Eller fyra stycken rättare sagt. En helt ok skoldag i vilket fall som helst och jag antar att man får skylla på vårkänslor eller nåt i den stilen då vår klass för tillfället inte är den mest seriösa. (Speciellt inte med tanke på dagens funderingar under lunchrasten :P )

Sen har jag busat med mina söta vovvar och engagerat mig så mycket i dagens middag att jag t.o.m. har mixat ihop en smoothie. Att äta ensam är inte det mest inspirerande så att säga.

Nu sitter jag då i valet och kvalet mellan genetiktentläsning, packande, tupplur eller att slänga mig ner framför tv:n. Behöver jag ens säga att något av de två senare alternativen känns mera lockande än något av de två första?


Kommentarer
FRIDA

Det är lunchrast-funderingarna som gör dagen! :D

2011-05-18 @ 18:42:37
Hemsida/blogg: http://www.fridaheltnaturligt.blogspot.com

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort