Oh boy, vilket vackert väder!

Trots en lång skoldag och en massa tentläsning som väntar så känner jag mig rätt så på topp. Solen skiner och det är varmt som jag vet inte vad. Inte minst här inne i vårt hus där termostaten är helt ur led, hur man än vrider och vänder på den. För tillfället endast 28 grader plus, så jag förstår att ni är avundsjuka. Pust...

Som det verkar nu så ser resten av mitt år ut enligt följande:

2 veckor skola
½ vecka "ledigt" (läs: flytta och jobba)
11 veckor sommarjobb på inre medicinsk avdelning
2 veckor sommarlov (hoppas på en varm augusti månad)
2 veckor praktik på gyn. avdelningen.
2 veckor ledigt (usch vad jobbigt... ;) )
4 veckor praktik på BB avdelningen'
4 veckor praktik på förlossningsavdelning
4,5 veckor teori i skolan
jullov

Jag som gillar att ha koll på livet länge på förhand, kan ju inte annat än gilla läget. Resten av året någorlunda under kontroll, kan det bli bättre? :P

Nu ska jag försöka hitta på nåt att äta innan jag tar itu med tentläsningen. Inspirationen tryter och dessutom är jag inte speciellt hungrig, men äta bör man annars dör man... Hoppas ni har haft en underbart skön dag och kunnat njuta av det vackra och varma vädret!


Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort