Slut

Å hej å hå. Det blev ett 12-timmarsskifte i går och morgonskifte i dag på det = jag är helt slut som artist för tillfället. Lyckligtvis väntar en ledig dag i morgon, om nu inte nån ringer från förlossningen såklart. Mitt liv har alltså inte innehållit desto mera action här på hemmafronten de senaste dagarna. Vad som händer på jobbfronten håller jag för mig själv så det kan ni ju bara fantisera om. ;) Roligt men otroligt krävande, så mycket kan jag berätta.
.
Kvällen har efter lite handlande, matlagande och ätande mest tillbringats i vågrätt läge på soffan. Jag försökte tvinga ögonen att hållas öppna, men det var ett fruktlöst företag. Å andra sidan så var jag så trött när jag kom hem från jobbet i dag att jag hade huvudvärk och nästan mådde lite illa. Då hör det till saken att jag väldigt sällan har huvudvärk, så jag ska vara ordentligt trött för att det ska gå så långt.
.
Nåja, nu har jag i allafall gjort er medvetna om att jag lever, jag antar att ni var många som var utom er av oro... öhhööh... Nu ska jag krypa ner under täcket med världens bästa gubbstrutt och hoppas att kvällens låååånga tupplur inte inverkar allt för mycket på nattsömnen. (och att de förhatliga mössen som har maraton/slagsmål på mellantaket ska börja lugna ner sig de med...) Godnatt!

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort