Aaaaahhh!

Hör och häpna, jag har sovit i natt! :) Den bästa starten på dagen är inte en god frukost utan en god nattsömn, det vågar jag lägga huvudet i pant på. Känner att jag är på ett hundrafalt bättre humör redan än jag varit de senaste dagarna och då har jag ändå inte känt mig överdrivet nere de senaste dagarna heller, bara lite extra stressad.
.
Praktikutvärderingen gick jättebra, jag fick en massa beröm och växte säkert tio centimeter ( i självförtroende alltså, inte i omkrets (hoppas jag i alla fall) ) så nu borde ju feelisen vara på topp inför förlossningspraktiken som drar i gång på måndag. Hmmm... Det kan ju diskuteras, jag är nog ännu nästan mera nervös än förväntansfull, men det kanske är lika bra att man inte är så självsäker inför en sådan praktik utan kommer med ett lite mera öppet sinne och en medvetenhet om att man faktiskt är en nybörjare med massor massor massor kvar att lära.
.
Gubben hade hämtat arvegodset i går, alltså de skåp och hyllor vi ska ha i källaren och börjat sätta en del på plats och jag tycker att det börjar se riktigt bra ut! I bland har man tur, jag som retat mig i flera veckor på att vi inte har någon bra lösning på klädförvaring i källaren och sen plötsligt på en gång så löser allt sig och vi behöver inte ens öppna börsen. Tacksamt så det förslår!
.
Nu ska jag gräva ner mig i mina praktikdokument, sedan ska jag ta vovven ut på promenix och hoppa i duschen innan det är dags för dagens kvällskifte. Sen är det bara ett morgonskifte kvar och så är BB praktiken över för den här gången. Vart tar tiden vägen?!?

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort