Fredagmorgon!

Jag skulle egentligen ha kvällsskifte i kväll och morgonskifte i morgon, men nu hade jag fått erbjudande om att i stället ta ett nattskifte ( och få betalt.. ;) ) så det blir ändrade planer. Jag tycker ju om dessa nattskiften så för mig spelar det inte någon roll, man har ju lite mindre att göra dock på nätterna än på dagarna så man hinner ju nog lära sig mera på dagsskiftena, men å andra sidan får jag mycket större ansvar på nätterna då jag har hand om egna patienter, så det är fördelar och nackdelar med allt.
.
I går hade jag min lediga dag och naturligtvis fick jag ju inte gjort så värst mycket... Brödbakandet som jag filosoferade om att jag skulle börja med i mitt förra blogginlägg blev aldrig av och i stället fick jag rågbröd i massor av min kära mor. I går var Eva, Moah och Leon hit en sväng och förgyllde min dag och sedan blev det mest lite stickelistickande. Fick färdigt Soffis mössa och vantar och Leons halvfärdiga mössa.
.
På kvällen hade vi studiecirkel via Skype och efteråt blev vi bjudna till Hassi och Mias. Mia drog med mig på en skön kvällspromenad och förstås började det regna som om det hade betalt mitt under vår rutt, men det är smällar man får ta. Lite varma smörgåsar på det så reder allt upp sig. :)
.
Nu ska jag börja aktivera mig lite här hemma, kanske man hinner med ett och annat vettigt i dag nu då när man inte ska till jobbet redan halv tre. Man kan ju åtminstone hoppas. :) En skön fredag till er alla!

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort