Ännu mera ledighet

Jag blev för en stund sedan uppringd av min moster på BB och vi ändrade lite om i mina arbetsskiften för att jag inte skulle behöva komma till en natt med knappt några patienter alls att sköta om, så nu är jag ledig ända till i morgonkväll, då jag ska till nattskiftet. Sen blir det en mera intensiv period i slutet av veckan i stället. Har tre nätter den här veckan, men inte en enda av dem efter varann och dessutom på två olika avdelningar, så det återstår att se hur yr i bollen jag är innan det är måndag igen. :)
.
Nu borde jag alltså aktivera mig lite, har tillbringat största delen av dagen hittills med att surfa runt på nätet för att se om jag nu skulle hitta något intressant, men det kan jag nu inte direkt påstå att jag gjorde. Jag borde städa ur toaletten här på övrevåningen, den har hittills mest blivit använd som lager för verktyg och byggmaterial, men nu skulle syster yster och hennes man komma hit nån kväll den här veckan och han skulle fixa den nya golvmattan där. Frågan är bara vart jag ska sätta alla grejor som finns där nu.
.
Sen borde jag ta och ställa till med någon typ av ordentligt storkok också, den senaste veckan var det inte många dagar jag kokade nån mat, hela veckan var så fullspäckad med program från morgon till kväll att man inte hann med i svängarna över huvud taget. Har ni några bra tips på mat som är enkel att tillreda även i större mängder, helst någorlunda hälsosam och dessutom god så ser jag gärna att ni delar med er av tipsen åt mig också, jag känner att jag behöver lite inspiration för att komma mig för något just nu.
.
En bra start på veckan önskar jag er alla!

Kommentarer
Allt om läsplattor

Jaså? Det var som tusan.

2011-09-05 @ 21:23:31
Hemsida/blogg: http://www.lasplatta.se/

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort