GÄSP!

Jag har fortfarande inte fått svängt mitt dygn på rätt köl, det blev endast några få timmars sömn natten till måndag och trots mina föresatser att inte somna på kvällen utan i stället gå och lägga mig tidigt så föll både jag och ögonen i hop på soffan i går efter avslutat praktikskifte och jag vaknade inte förrän min kära mor ringde och abrupt drog mig ur sömnens sköna värld. Vilket förstås resulterade i att ännu en natts sömn blev förstörd och att vi inte fick gjort ett jota i går.
.
I dag kan jag dock inte slänga mig i soffan eftersom jag är bortbjuden till Vasa. Vi ska ett helt gäng tjejer och hälsa på Sue och det är inte länge tills jag blir upphämtad av Mia. Vågar man kanske hoppas på att få svängt dygnet på rätt köl igen då? Om jag nu inte somnar i bilen vill säga, men det ska vi väl tro att jag inte gör.
.
Har haft en bra dag i dag också, jag har troligtvis världens bästa praktikställe. :) Har dock fem morgonskift isträck denna vecka och det känns nu inte så där överdrivet lockande, men åtminstone har ju gubben och jag kvällarna lediga att tillbringa (läs: sova) tillsammans. Sen i helgen ska vi vara barnvakter då gubbens syster och hennes man ska på Norgeweekend, blir intressant att se hur det lyckas för oss, tycker att det känns som väldigt länge sen man var barnvakt.
.
Nåväl, nu ska jag sluta skriva en massa strunt och i stället söka mig ner i källaren och borsta mina gaddar innan jag ska i väg. En trevlig tisdagskväll åt er alla!

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort