Ledig dag

I dag har jag en ledig dag, den enda lediga dagen den här veckan, sen väntar sista rycket på sommarjobbet. Denna lediga dag ägnar jag mig åt det som jag skjutit framför mig hela sommaren, nämligen fönstertvättandet. Jag har dragit mig för det så länge men nu när jag väl är i gång så går det rätt så bra ändå, det är ju så roligt att se vilken skillnad det blir när man är klar. :)
 
I går fyllde världens bästa mamma hela 50 år. Vi firade henne hela familjen i går och även om jag kände mig lite mör efter kvällskifte-morgonskifte så var det bara att njuta till fulla drag av busiga syskonbarn och inte minst lilla färska fröken Byggmästar. Det gäller att tanka nu innan hösten, då blir det glest mellan gångerna jag får råka mina älsklingar. 
 
Jag borde väl börja känna mig mera och mera upprymd över kommande resan och ställa och packa och planera och ... men jag känner mig bara tyngre och tyngre till mods ju närmare det blir. Jag känner bara att jag inte orkar med hela cirkusen. Låt mig bara vara hemma, det är väl inte för mycket begärt... 10 dagar kvar innan jag åker och 1000 saker att hinna med innan dess. Sucka mitt hjärta men brist icke...

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort