Tummen upp för David än en gång

Centralgarderoben är klar, "hjälpköket" är klart, åtminstone så långt klart som vi tänkt att det ska vara i det här skedet. Sen har vi gått igenom en massa flyttkartonger och plockat upp, sorterat, slängt och städat. Ännu är det rätt så stökigt på vissa ställen här, bl.a. i kontoret där det nu ligger ett par tre kartonger och väntar på att packas upp, men det får så lov att vänta, nu blir det nog dags att gå till sängs har jag på känn. I morgon börjar min förlossningspraktik så jag behöver ett par ordentliga timmar nattsömn innan det är dags. Inleder med en mjukstart, tre kvällsskiften och tre nattskiften, sen två sköna lediga dagar igen. Det blir nog bra det här! :)
.
I dag har jag dessutom blivit med iPhone. Jag har egentligen ägt den i ett par månader redan, ända sedan gubben köpte en ny, men det har bara inte blivit av att jag tagit den i bruk. Min gamla telefon för 29€ har gott och väl täckt mina behov vad gäller telefonanvändning. Gubben som är något av en tekniknörd tyckte dock att det var på plats att hans fru även är "up to date" vad gäller teknik, så nu ska jag försöka lära mig använda denna mackapär. Vi ska hoppas vi kan komma överens, min iPhone och jag.
.
En färdig renoverad, ännu tom garderob.
.
Påfyllningen har börjat... :)
.
"Hjälpköket". Skåpen fick vi ju ärva av gubbens syster och hennes man, de är bara några år gamla och i finfint skick. Perfekt för vår tunna börs!
.
Min duktiga byggare Bob i städartagen!

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort