Dagens överraskning!

Jag fick hem ett brev från Novia i dag. Eftersom jag var in och kikade på nätet i går och inte såg mitt namn på listan över antagna till hälsovårdarutbildningen så antog jag att jag inte kommit in. När jag skulle öppna brevet så tänkte jag att det står väl mina poäng och på vilken plats i "kön" jag kommit. Döm min förvåning när det står: Du har blivit antagen till.... Jag trodde inte det var sant! Jag som redan ställt in mig på att jag inte kom in och nu är plötsligt allt alldeles tvärtom emot vad jag trodde. Har inte riktigt landat ännu. Gubben är inte så där överdrivet förtjust i tanken att vi ännu några år ska leva på "halvfart" ekonomiskt, men vi får väl tänka att det löser sig. Det har ju ordnat sig hittills, så nog ska det väl gå. 
 
Har i övrigt haft en skön ledig dag, tog med mig vovven och drog till Kållby där jag har lapat sol för hela slanten. Man måste ju passa på de gånger solen skiner på ens lediga dag. Skönt så! :)

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort