Jahapp

Det gick som jag misstänkte, jag kom inte in på hälsovårdarlinjen. Hörde att det var hård konkurrans i år och eftersom jag varken har student- eller närvårdarexamen att söka med så antog jag att det inte skulle lyckas. Men för min del gör det ingenting. Jag har som sagt haft det på känn och de senaste årens erfarenheter har visat mig att jag bara ska göra mitt bästa och sedan så sköter Gud om resten. Nu behöver jag inte fundera mera på den saken. Ett halvt år kvar att studera och sedan är det bara LHS (Livets Hårda Skola) som gäller framöver. Kanske det ändå räcker med fyra olika examen... ;)
 

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort