Hesabo

Efter en väldigt intensiv kursvecka var det skönt att få komma hem om så bara för några väldigt korta dagar. Nu befinner jag mig i vår huvudstad där jag försöker orientera mig bäst det går.  Känns lite osäkert än så länge, men lyckligtvis går bussen mellan praktikplatsen och vår lägenhet nästan från dörr till dörr, så det behöver jag inte oroa mig över. Vi bor på ett riktigt fint område, lummigt och vackert och många gamla vackra byggnader. Nära till stranden är det och allt ser välskött och städat ut. 
 
Ska återkomma så småningom med mera bilder o sånt, men nu är det miss i nassen och jag har redan varit vaken alldeles för länge. Godnatt! 

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort