Bildregn

Här kommer igen ett litet bildregn. Har avverkat två av tre nätter och varit lite halvdåsig mellan varven så uppdateringen de senaste dagarna har inte varit den bästa. Jag har inte gjort så mycket heller, sprungit med Malin på stan på jack- och skojakt. (Lyckad den här gången ;) ) Sen har jag handlat mat, varit ute på tur, duschat och kokat mat. Det blir nog vardag här i norr också. I morgon är det tre veckor kvar. Om tiden fortsätter att gå lika snabbt som hittills tror jag att jag kommer att överleva. Man kan ju alltid hoppas. :)
 
Först lite bilder från i tisdags:
Tydligen bor det indianer här i norr också...
 
Bra på att bygga stigar är de också
 
Vackert, vackert men lite snett.. :)
 
Bilder från i dag, vackert - men jobbigt, jobbigt med dessa mördarbackar...
 
En liten fjällbäck, som porlade så vackert i höstsolen
 
Vackra höstfärger som piggar upp en trött vandrare
 
Även om det är vackert i Lepplax så tror jag nästan att dessa har en utsikt som slår det mesta
 
Bron till Kvaløya
 
Thats it. Nu väntar sista nattskiftet och i morgon kommer min allra, allra bästa vän på besök från Finland. Nu ska jag snacka lite med Malin som är på besök. Ända från grannhuset, ;)

Kommentarer
Sara

He e no så fint tä!! tycker ja siir en ängel tide på himle på sista bildn :D

2012-09-14 @ 12:10:47
Marika

Ja, he ha du rätt i! Å breiver så er i en feitin koddo som hoppar. :)

2012-09-14 @ 20:45:24

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort