Alla dessa dagar som kom och gick

Inte visste jag att det var livet...

Flera gånger de senaste veckorna har jag haft en känsla av att livet rinner i från mig och att jag inte hinner med. I bland känns det som om jag fyller livet med en massa meningslösa saker och slösar bort tiden som kunde användas till något mera meningsfullt.

Gubben är troligtvis inne på liknande banor i sina tankar, eftersom han i dag när han kom från jobbet sa att tanken slagit honom, att han är mitt uppe i livet och att det känns som om han glömmer bort det i bland. Eller nåt i den stilen var det i allafall.

Börjar man ana en begynnande trettioårskris här i stugan? Det är bara ca 40 dagar kvar till det magiska talet för gubbens del. Få se var detta slutar... :)

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort