Fredag

Sitter med iPaden och fördriver tiden för att slippa städa. Fick ett abrupt uppvaknande i morse när en snubbe från tv-bolaget stod och knackade på dörren. Våra svenska tv-kanaler har inte fungerat på ett par månader, men jag har nu inte haft så mycket tid eller ork att se på tv så det har inte gjort mig nåt. Nu hade dock gubben ringt om saken och eftersom de tydligen inte fick fixat det från "centralen" så kom de hem och ordnade saken. Jag antar att tvsnubben sett sett skönare syner än den yrvakna uppenbarelse som sent omsider öppnade dörren med håret på ända och ögonen fulla med grus. Nå, nu fungerar åtminstone tv:n... ;)
 
Kom igång så smått och har fått röjt upp det mesta, men nu borde jag börja dammsuga i stället för att sitta här och slösa bort mitt liv, dock flög orken sin kos helt plötsligt så jag måste leta reda på den först. Skulle bjuda på en snygg photoboothbild av Kira men hur jag än försöker så kommer bilden bara upp och ner, så jag tror bestämt jag struntar i det, har inte tekniken på min sida i dag tydligen. 
 
En skön helg till er alla!
 

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort