Zzzleepless

Klockan är snart tre men sömnen lyser med sin frånvaro. Sov alldeles för länge (men oj så skönt) efter förra nattens vakskifte och nu straffar det sig. Sen blir det inte lättare av att gubben snarkar som om han hade betalt. :) Nå, det blir att sätta klockan på ringning i morgon bitti i vilket fall som helst så ska väl dygnet nog hinna svänga sig tillbaka innan måndag ska vi tro. 
 
Känner mig för övrigt sugen på att få upp lite tapeter på väggarna. Jag har tänkt tapetsera en fondvägg i vardagsrummet och en i kontoret och jag har köpt tapeter för länge sedan, men av någon konstig anledning har de inte krupit upp på väggarna av sig själva. Jag ska försöka få narrat hit mor min nån dag, jag är ingen höjdare på det där med tapetsering ska jag medge. Dessutom har jag varit så smart att jag köpt tapeter med mönsteranpassning, som om det inte vore svårt nog från förr att få det snyggt. ;)
 
Nä, nu får jag nog göra ett riktigt allvarligt försök att få tag i sömnen, måste ju orka städa kåken i morgon också. Gonatt!
 

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort